مدل شومیز زنانه

مدل شومیز زنانه ساده کالکشن جدید

مدل شومیز جدید

مدل های جدید شومیز مجلسی زنانه

مدل شومیز جدید کلمه ی شومیز مجلسی را بارها باید شنیده باشید و همانطور کیه میدانید کلمه ای فرانسوی الاصل (Chemise) هستش که در همان زبان و یا سایر زبان ها بخش وسیعی از انواع لباسهای زنانه را شامل میشود. اما این کلمه در زبان خومان یعنی ایرانی ها به یک نوع لباس خاص مجلسی زنانه گفته میشود که در ابتدا به شکل آستین بلند و کمه دار در وسط با سبکی و ثیاق کلاسیک و گاها هم ساده طراحی شده و در اختیار خانم ها قرار میگرفته است اما در حال حاضر با توجه به قدمت حضور ما در این عرصه تنوع بالایی از این لباس و  مجلسی زنانه را میتوانید در وبسایت ما مشاهده بفرمایید. 

امسال در اکثر سایتهای لباس زنانه یا اغلب شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام برای فروش لباس زنانه، انواع مدل های مدل شومیز دیده به وفور دیده میشود. دلایل متعددی برای این امر وجود داره که میشه به چند مورد بیشتر اشاره کرد: ترکیب طراحی زیبا، دوخت جدید، خاص بودن پارچه حریر و رنگ های ملیح و خیلی شاد در این نوع بلوز زنانه باعث شده شومیز های حریر بین خانم ها مد شده و طرفداران زیادی هم قطعا داشته باشد. مخصوصا اینکه با وجود آستین بلند و یقه بسته با فرهنگ و سلیقه ما ایرانی ها در پوشش و لباس همخوانی زیادی هم دارد.

مدل شومیز جدید متمایز ترین پوشیدنی

این نوع لباس را میتوانید با انواع دامن و مانتو جلو باز یا جلوبسته و به عنوان مکملی همراه با آنها پوشید و خوشبختانه جزو یکی از متمایز ترین پوشیدنی های بانوان ایرانی هم شده است. اگر می پرسید چرا خوشبختانه باید بگیم از نظر ما شومیز ها در حال حاضر بدلیل تنوع زیاد، طرح های مختلف، رنگ بندی متفاوت و ظاهری کاملا شیک یکی از پرکاربردترین لباسها در مهمانی ها به حساب میایند و که هم با دامن، هم با شلوار و سرهمی ترکیب خوبی را برایتان بوجود میاورند. به همین دلیل ما هم در جزیره سعی کرده ایم تا خاص ترین طرحها و زیباترینشان را در اختیار شما قرار دهیم. در این مقاله هم به بررسی چندین مدل جدید شومیز اعم از شومیزهای مجلسی حریر ترکیه پرداخته ایم.

یکی از لباس های مورد علاقه ی خانم ها یعنی شومیز های مجلسی هستند شاید بپرسید چرا؟ همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید تنوع این مدل پوشاک خاص زنانه خیلی زیاد می باشد و از پارچه های مختلف با مدل های متنوع دوخته می شود. مدل شومیز پوشیده و حریر با مدل های متنوع آستین و یقه بسیار مناسب می باشند برای دورهمی های خودمانی و جشن های ساده که می توانید با دامن ست کنید. ما در این نوشته برای شما عزیزان مدل شومیز بهاره جدید را به نمایش گذاشته ایم.

قیمت کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه در جزیره فیروزی

قیمت کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه

خرید کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه در جزیره فیروزی

کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه

انواع مدل های کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه در جزیره فیروزی

انواع مدل های کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه

ارزان ترین کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه در جزیره فیروزی

ارزان ترین کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه

شیک ترین کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه در حزیره فیروزی

شیک ترین کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه

خاص ترین کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه در جزیره فیروزی

خاص ترین کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه

ژورنال جدید عکس شومیز مجلسی حریر 1400

با توجه به تجربه ما در فروش انواع لباس زنانه ترک شومیز های مجلسی بخش ثابتی از لباس های یک بانوی ایرانی شده که با تنوع بالا، در عین حال سادگی و شیک بودن، قیمت خیلی ارزان، رنگ بندی متفاوت، جنس های گوناگون برند معتبر ترکیه شومیز ها باعث شد برای هر مهمانی، عید و ایام خاص، دورهمی، مجالس و تولد یکی از اولین گزینه ها برای پوشیدن یک شومیز به همراه دامن یا شلوار مناسب باشد. اینجا ما چندین مدل شومیز ترکیه ای خوشگل و دلبر و متنوع برای شما از بهترین های جزیره را برای شما گرد آوری کرده ایم که در ادامه میتوانید تصاویر آنها را مشاهده بفرمایید و برای ثبت سفارش و خرید هرکدام از طریق شماره های تماس سایت با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید و خیلی خوشحال می شویم شما هم نظر خود را در مورد این مدل ها با ما در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

شومیز حریر زنانه مجلسی و شومیزهای حریر طرح دار این روزها به شدت در بازار مد شده. اما شما خانوم های شیک پوش می توانید با مطالب پیشنهادی ما در سایت این شومیز های به ظاهر معمولی را طور دیگر جلوه دهید. شومیز شاید در ابتدا به شکل آستین بلند دکمه دار، به سبکی خیلی ساده طراحی می شدند اما اکنون با انواع پارچه های حریر, گیپور و ریون در انواع مدلهای مختلف دوخته شده  و از آن نوع لباس هایی هستند که هم در مهمانی های ساده و هم در انواع مجلس ها می توان آن را پوشید. انواع شومیز مجلسی طرحدار حریر زنانه را می توان با دامن، شلوار و سرهمی ترکیب کرد و در مراسمات مختلف از این نوع لباس ها استفاده نمود.

قیمت و خرید انواع کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه در جزیره فیروزی

قیمت و خرید انواع کالکشن مدل شومیز جدید زنانه و دخترانه

مدل شومیز زنانه سایز پلاس

مدل شومیز شیک و زنانه

قیمت شومیز دخترانه ارزان و شیک

مدل شومیز زنانه 1400 نارنجی

مدل جدید شومیز زنانه با استایل زیبا

عکس مدل شومیز حریر بلند

مدل شومیز بلند و مجلسی حریر

مدل شومیز جدید تابستانه زنانه

مدل شومیز جدید مجلسی ۲۰۲۱

اگر یکی از شومیزهای حریر ترند شده که دور یقه و سرآستین متفاوتی دارند را حتی با قیمت بالایی خریداری کنید باید بگیم حتی یک ابسیلون هم دچار اشتباه نشده اید. اگر میپرسید چرا؟ چون که این لباس زنانه و دخترانه آپشن های زیادی را برای ساختن یک استایل کژوال و مهمانی در اختیار شما بانوی عزیز را قرار خواهد داد. در فصل بهار هم خواهید توانست این پوشش زیبا را با یک کفش همرنگ در دورهمیها بپوشید و در فصل سرد سال آن را همراه با یک شلوار جین بپوشید. این مدل لباس به دلیل خاص بودنش در استایل خیلی ساده با موهای باز شما و اکسسوری های انتخابی که رنگی متضاد با آن را داشته باشند زیبایی ویژه ای در پوشش را برای شما می آفریند. یک مدل شومیز بلند مجلسی دیگر که می‌توانید آن را با شلوار در محیط  کاریتان هم بپوشید، مثل شومیزهای نخی بلند و گشاد که اغلب تزئین گلدوزی یا توری دوزی را دارند. این مدلها که در تصاویر مشاهده میکنید جزو جدیدترین های فروشگاه جزیره فیروزی است که می‌توانید به صورت تکی یا یا تعداد آنرا تهیه بفرمایید. شومیزهای بلند از جنس حریر که در رنگ های روشن در سایت موجود هستند برای ترکیب با دامن مجلسی در فصل تابستان بسیار مناسب خواهند بود. برای دیدن مدل های جدید که خاص به پیج اینستاگرام ما هست از شما دعوت میکنیم حتما به ما در اینستاگرام جزیره سربزنید و در قرعه کشی های هفتگی ما هم شرکت کنید. به شما پیشنهاد میکنیم حتما در بخش کامنت ها دوستان خود را منشن کنید تا در قرعه کشی هفتگی و ماهانه جزیره شرکت داده شوید و برنده خوش شانس هفتگی یا ماهانه ما هم باشید.

شومیز تابستانی جدید 2021

شومیز مجلسی ۲۰۲۱ با طراحی زیبا

مدل شومیز 2021

مدل شومیز ۱۴۰۰

شومیز زنانه و دخترانه بلند مجلسی