فروش عمده شومیز ترک در جزیره فیروزی

جزیره فیروزی وارد کننده انواع پوشاک زنانه ترک از جمله شومیز ترک با بیش از ۱۶ سال تجربه فروش در شهر تجاری بانه و سقز در زمینه فروش عمده لباس زنانه ارزان قیمت به‌صورت حضوری و غیرحضوری مفتخر به ارائه خدمات به هم میهنان بزرگوار در ایران می باشیم. تمام اجناس ترک بوده و از لحاظ دوخت ، کیفیت پارچه و قیمت نسبت به نمونه مشابه آن تضمین می نمائیم. شما عزیزان مغازه دار و یا توزیع کنندگان پوشاک زنانه هم که ساکن هر شهر ایران بزرگ هستید می توانید برای خرید عمده فروشی لباس به این شماره 09183745117  در واتس آپ پیام بدید تا در کمترین زمان ممکن محصول انتخابی شما به آدرس دلخواه شما ارسال گردد.

شومیز ترک یکی از محبوب‌ترین انواع شومیز در میان خانم‌ها است. این شومیزها به دلیل کیفیت بالای پارچه، دوخت و طراحی، محبوبیت زیادی دارند. شومیز ترک در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در بازار موجود است و می‌توان آن را با انواع شلوار، دامن و مانتو ست کرد.

اگر به دنبال خرید شومیز ترک عمده هستید، ما بهترین گزینه‌ها را برای شما داریم. ما شومیز ترک را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از ترکیه وارد می‌کنیم. شما می‌توانید از طریق وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی ما، از جدیدترین محصولات ما دیدن کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

مزایای خرید شومیز ترک عمده از ما:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • تنوع طرح و رنگ
  • ارسال سریع
  • پشتیبانی 24 ساعته

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، لطفاً با ما تماس بگیرید.

آدرس کانال تلگرامی عمده فروشی شومیز ترک :

https://t.me/jazirefirouzi

محصولات جدید قبل از قرارگیری در سایت در کانال عمده قرار می گیرد و شما می توانید با عضویت در کانال از موجودی و بار جدید محصولات اطلاع پیدا کنید.

گالری تصاویر شومیز ترک

گالری ویدیوی شومیز ترک

شومیز مجلسی ترک کد 15146

شومیز وارداتی ترک کد 15192

شومیز وارداتی ترک برند ZARA

گالری ویدیوی رضایت و سفارش مشتری ها


رضایت مشتری عزیز از تهران

رضایت مشتری عزیز از ارومیه

سفارش مشتری عزیز از ارومیه


سفارش مشتری عزیز از همدان


سفارش مشتری عزیز از تبریز


سفارش مشتری عزیز از کرمانشاه


سفارش مشتری عزیز از عجب شیر